Jom Baca Blog!

[Video] Foto Soubetsukai PAMY 2011

Meow. Korang ingat lagi hari tu aku ada post satu entri pasal Majlis Soubertsukai (Majlis Perpisahan)? Kalau tak ingat, jom tengok entri Walimatul Urus. Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar. Senpai-senpai terharu. Makanan banyak lebih. Warga PAMY melantak nasi minyak, ayam masak merah, dan gulai kawah. Terima kasih tukang masak.

So, entri kali ini, aku nak kongsi dengan korang foto-foto yang aku tembak pada malam kejadian. Foto-foto yang aku tembak tu, aku letak dalam satu video. Senang untuk kita tengok. Tak perlu klik banyak kali. Video ini jugak merupakan video yang pertama aku buat dengan iMovie. Aku siap buat akaun Vimeo sebab YouTube buat hal. Rupanya buat movie ni bukanlah semudah yang disangka. Anyway, enjoy the video!

Notakaki: Cuti sekolah dah mula. Exam dah habis. Terasa macam nak buat stop-motion video pulak.

One response

  1. wah. time-lapse video disitu. teruskan usaha. tingkatkan pestasi, kurangkan kontroversi🙂

    February 24, 2011 at 11:33 pm

Leave a Reply

