Jom Baca Blog!

[Fotografi] Ada Apa Dengan Autumn?

Di Jepun sekarang ini musim luruh. Autumn. Atau dalam bahasa Jepun-Aki. Ada apa dengan musim luruh ini? Best sangat ke?

Bagi aku musim luruh ini memang best. Sebab tak panas sangat, tak sejuk sangat. Suam-suam kuku bak kata orang Melayu. Padahal sekarang ni memang dah mula sejuk giler. Dan sebab kedua, aku dapat tengok daun-daun pelbagai warna-merah,kuning, oren, dan hijau.

Aku bukan seorang photographer professional. Menembak hanya sekadar hobi. Tapi tangan aku memang suka tembak gambar daun kuning oren tatkala musim luruh ini. Entri kali ini aku nak tunjuk macam mana rupanya musim luruh di Jepun ini. Kebanyakan foto aku tembak di sekitar Ube, Nagato,dan Iwakuni.


Nak tengok lagi? Check out clumzycaffein@flickr!

Sebarang komen amat dialu-alukan~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s