Jom Baca Blog!

[Fotografi] Ada Apa Dengan Autumn?

Di Jepun sekarang ini musim luruh. Autumn. Atau dalam bahasa Jepun-Aki. Ada apa dengan musim luruh ini? Best sangat ke?

Bagi aku musim luruh ini memang best. Sebab tak panas sangat, tak sejuk sangat. Suam-suam kuku bak kata orang Melayu. Padahal sekarang ni memang dah mula sejuk giler. Dan sebab kedua, aku dapat tengok daun-daun pelbagai warna-merah,kuning, oren, dan hijau.

Aku bukan seorang photographer professional. Menembak hanya sekadar hobi. Tapi tangan aku memang suka tembak gambar daun kuning oren tatkala musim luruh ini. Entri kali ini aku nak tunjuk macam mana rupanya musim luruh di Jepun ini. Kebanyakan foto aku tembak di sekitar Ube, Nagato,dan Iwakuni.


Nak tengok lagi? Check out clumzycaffein@flickr!

Sebarang komen amat dialu-alukan~

Leave a Reply

