Jom Baca Blog!

[Video] Mari Kupas kentang

Meow. Boleh dikatakan aku sibuk sekarang. Sibuk dengan test. Sibuk dengan report lab. Sibuk menangkap gambar. Sibuk ngadap laptop. Sibuk mengayuh basikal. Bila entah aku boleh rileks.

Disebabkan “alasan-alasan” yang tertera di atas, aku pon da jarang update blog ini. Jadi, aku kongsikan video yang aku jumpa kat youtube ni dengan korang. Macam mana nak kupas kulit kentang..Japan style!

Aku belum pernah nampak orang jepun buat cara ini, apatah lagi aku cuba buat cara ini. Takpe. Nanti kita try. Enjoy~

Leave a Reply

