Jom Baca Blog!

Filem Aksi Pendek Guna Nokia N8

Filem bertajuk ‘The Commuter’ ini dirakam sepenuhnya menggunakan Nokia N8. Filem aksi tujuh minit ini bukan macam filem biasa. Korang mesti kenal punya dengan pelakon-pelakon filen ni. Ed Westwick (Gossip Girl), Dev Patel (Slumdog Millionaire,The Last Airbender) dan Pamela Anderson (Baywatch). Jangan main-main dengan diorang.

McHenry Brothers menghasilkan filem ini untuk mempromosikan Nokia N8 smartphone ni ke seluruh U.K. Pelakon tambahan juga terdiri dari para pemenang pertandingan yang dianjurkan oleh Nokia UK. Dengan 12 megapixel kamera, Nokia N8 ni mungkin mampu ‘membunuh’ iPhone. Cool kan video ni?

Nak tahu macam mana diorang buat filem ni? Jom tengok video kat bawah.

Sumber:cnet.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s