Jom Baca Blog!

Lomography

Dah lama aku tak update blog clumzycaffein ini. Kenapa? Ya, sibuk itu satu hal. Sebenarnya aku da ketandusan idea untuk design-design baru. Apapun, ioni je la yang mampu aku upload buat masa ini. Gambar yang aku ambik guna K550 aku dan kemudian diedit menggunakan photoshop cs3.

Seni lomography merupakan seni photography yang semakin dilupakan. Ada ura-ura yang mengatakan pengahsilan kamera lomo akan dihentikan. Anda ingin tahu lebih mengenai lomography? Anda boleh lihat menerusi wikipedia atau terus ke laman web Lomographic Aisa.

Leave a Reply

