Jom Baca Blog!

Hari ini Tuesday.

Hari ini Tuesday. Orang Melayu panggil hari Selasa. Orang Jepun sebut kayoubi (火曜日). Hari ini aku sibuk. Sibuk dengan kadai denki kairo. Sibuk dengan Azzariyat. Sibuk dengan kempen senyum sokmo di JAD. Aku yang sibuk, atau aku ini penyibuk?

Kelas hari ini semua mengantuk,ada yang tertidur. Tetapi tidak aku. Aku puas tidur semalam selepas menelan panadol untuk menghilangkan demam dan pening kepala. Gambar dibawah sebagai bukti, dan sebagai teladan kepada kita semua. Kepada rakan-rakan yang terkantoi tidur dalam kelas Dr Ueno, gomennasai diucapkan.

drueno

Tiada apa yang istimewa dalam entri kali ini. Hanya sebagai penghilang kebosanan aku yang sedang berusaha untuk memastikan diri ini study untuk kuiz denki kairo esok. Sekian.

6 responses

  1. eD

    Tahniah sebab tak tidur dalam kelas.

    Sarcasm : Congratz to the others.

    November 11, 2008 at 4:00 pm

  2. clumzycaffein

    terima kasih!
    hehe..
    kali ni je x tido. ntah sok luse time takatsu sensei mule la terhangguk-hangguk.😛
    (^_^)v

    November 12, 2008 at 9:59 am

  3. natsukashii~~ belajar lah math btul2 yeah! ganbatte minna!! \(^_^)/

    November 12, 2008 at 12:44 pm

  4. hait!ima kara ganbarimasu!!

    November 12, 2008 at 1:23 pm

  5. tisu

    ak rase..yg ko amik gamba tu mmg kaki tido la..hahaha.cube amek gamba kat tempat duduk ak.kompem ktorg segar bugar.hahaha

    January 31, 2009 at 12:05 pm

  6. nabaw

    ek eleh..last sem pnye ke.hehe
    lamenye.
    klaka la snsei garu2 pale.org tido kot.hehe:)

    May 18, 2009 at 5:30 pm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s