Jom Baca Blog!

::clumzycaffein:: WHY?

well..ramai orang tanye ak, ngape guna nama clumzycaffein? erm..maybe sebab ak nie memang clumsy dan adik aku slalu cakap aku gitu. Lagipun, dia yang cadangkan aku guna nama tu…aku pun ikut je la cakap dia.. (walaupun aku rasa aku ni x la clumsy mane…ke korang mmg nampak aku nie clumsy?)…..aku tukar huruf ‘s’ dalam clumsy jadi ‘z’ sebab dalam name aku ader huruf ‘z’..well, my name is haziq, right? haha.. sebenarnye nak nampak kakkoii jer…walaupun sbenarnya ak ni x kakkoii pown..

lagi satu, aku suke suke suke suke sangat minum nescafe™!!! nescafe is my source of energy and idea! klu sehari x minum, memang x sah..kire aku nie caffein-addict la..huhu

so, dari situ, wujudlah name clumzycaffein yang aku gune sampai sekarang..

😛

believe it or not?-

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s