Jom Baca Blog!

Archive for April, 2008

Hari yang letih…

muahaha
ari nie ak pon tensen lagi..
dah la demam time sugaku tadi..
mmg xbrape nak masok la apa yg anuar sensei ajar…
nasib baek snang2 renshu yg dia bg..(tapi banyak)

ptg td ak lari 3 round tasik shah alam, sambil pakai sweater..(cheh..dengan harapan demam aku pun baik)
rupanya..xbaek gak..
sambil aku menekan keyboard nak menaip ni, aku mengenang diri ku yang sakit ini..
alangkah nikmatnya waktu sihat …
nak wat shukudai pun xbrape larat..

harap2 sok sihat la aku..
coz shirin sensei ajak makan ngan dia!!
UREPII!! (ureshii+happy=urepi)

yoshh!!!
jap lg bru aku dinner n wat shukudai..
😛

Advertisements

It’s STRESS Time!

Argh…Tensen giler sekarang nie..
kanji baru abes study…naseb baik dpt kanji yang senag2..
tapi sugaku ngan butsuri..TAK SIAP lg,…
dah la baru lepas baik kem motivasi yang mmg borink giler…
walaupun ak dapat satu dua ilmu yang mmg aku x menafikan berguna wat diri aku yang ada masalah inferiority complex…ak tak siap wat shukudai lg….
tapi pelik gak..ak kdng2 cam x sedar diri je…shukudai(homework) blom siap, tapi ada masa nk main blog..
x paham btol aku..
dah la ypm x bagi cuti hari isnin..
mmg ak ngantok la dlm klas nnt..